Recent content by Acer-m14

  1. Acer-m14

    State Police arrest two following the execution of search warrants in Mayfield and Johnstown

    "On December 2, 2022, an ongoing investigation, led to the execution of search warrants at homes located on State Highway 349 in Mayfield, NY, and State Highway 29A in Johnstown, NY. During the searches, 11 long guns, a handgun, a high-capacity ammunition magazine, various ammunition, a...
  2. Acer-m14

    State Police arrest two following the execution of search warrants in Mayfield and Johnstown

    and not one of them on the table with a trigger lock on it .. AGAIN but they want to inspect your home and gun safe if you registered to many .. what is it some places 5 and u need a home inspection for your gun safe
  3. Acer-m14

    Harmeet Dhillon announces RNC run: 'Republicans are tired of losing'

    Republican's are tire of loosing .. lol most are RINOS hell they didn't do a damn thing when we held both ..
  4. Acer-m14

    Terrifying Arsenal discoverd in Boston (yeah, right)

    question .. did they ban pressure cookers there ??? LOL ..
  5. Acer-m14

    Trumps dreams of dictatorship

    nope .. put in a DIY rocket and shot off the planet
  6. Acer-m14

    Velocity Ammo - NY ammo shipping

    if you have watch the Tv Series NCIS .. you will know .. that Sheriff next to her should have Gibbs smacked the back of her had a few times LOL .
  7. Acer-m14

    Velocity Ammo - NY ammo shipping

    and the price is 10K per round .. no one said i HAD to make any sales ;) LOL
  8. Acer-m14

    Pleasant Valley Christmas Float has Fuck Biden Sign

    "PLEASANT VALLEY – As hundreds of residents and visitors gathered in Pleasant Valley on Saturday for the town’s “Festival of Lights,” one float drew immediate criticism for a banner with vulgar language. " that's one hell of a way to spell Christmas Parade Float how many Floats said Jesus...
  9. Acer-m14

    Lagrange man arrested for Ghost guns

    was made from a 0% receiver from a home depot flat shovel ... flatten out .. draw some lines . .. drill some holes .. and bend into shape .. rivets not included no numbers ;)
  10. Acer-m14

    Chief of staff to NYS AG resigns after sexual misconduct investigation

    well the capital building does have a RED ROOM .. "Aug 24, 2021 — New York Chief Judge Janet DiFiore swears in Kathy Hochul as the ... to be New York's governor during a swearing-in ceremony in the Red Room ...:"
  11. Acer-m14

    Velocity Ammo - NY ammo shipping

    all ammo or just some ?? spam cans go bad WTH LOL
  12. Acer-m14

    BREAKING NEWS FROM Target Sports USA (NY Ammo Shipping)

    yep .. thats who
  13. Acer-m14

    Lagrange man arrested for Ghost guns

    the 2A says otherwise .. he just needs GOA or FPC ;)
  14. Acer-m14

    GOA needs help with another lawsuit against the current pistol permit law

    what is the law suit based on ?? US Constitution 2a or NYS Civil Rights ?? https://www.nysenate.gov/legislation/laws/CVR/4 will they bring up you need a voting permit and training too ??
  15. Acer-m14

    BREAKING NEWS FROM Target Sports USA (NY Ammo Shipping)

    ?? where is the member here from TSUSA now .. ceo or owner i think he was ??
Top